Privacybeleid

Vanaf 25 mei 2018 moeten alle organisaties zich houden aan de nieuwe Europese privacywetgeving: de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AGV). Dit vinden wij als AWN Afdeling Nijmegen e.o. een positieve ontwikkeling, omdat we zorgvuldig met uw persoonsgegevens willen omgaan. Dat deden we al en dat zullen we in de toekomst uiteraard ook blijven doen.

 

Het landelijk bestuur heeft een privacyreglement opgesteld. Deze vindt u onder deze link. AWN afdeling Nijmegen e.o. verklaart zich conform aan dit reglement.

Hieronder geven wij een antwoord op een aantal vragen die wellicht bij u op komen.

Welke persoonsgegevens hebben wij?

Wij  hebben van u de naw gegevens, emailadres en, in een zeer enkel geval, een telefoonnummer

Wie beheert deze gegevens?

Uw persoonsgegevens worden beheerd door en zijn uitsluitend toegankelijk voor uw afdelingssecretaris

Hoe komen we aan uw gegevens?

De gegevens krijgen wij van het landelijk secretariaat. We ontvangen periodiek en op ons verzoek een overzicht van alle leden van onze afdeling

Wat doen we met uw gegevens?

Uw gegevens gebruiken wij om u op de hoogte te houden van nieuws die met onze afdeling te maken heeft. Bijvoorbeeld aankondigingen van lezingen, excursies, schervenavonden. Uw gegevens worden niet aan derden ter beschikking gesteld. Mocht er gevraagd worden om adres of telefoonnummer van één van onze leden, dan zullen we eerst met het betrokken lid overleggen. 

De meeste informatie krijgt u via onze Nieuwsbrief. Mocht u deze niet meer willen ontvangen dan kunt u dat voortaan bij elke Nieuwsbrief aan ons kenbaar maken. U wordt dan zo spoedig mogelijk van onze mailinglist verwijderd.